logo-samsung

Dawno, dawno temu, bo aż w 2011 roku pojawił się pierwszy „tabletofon” od Samsunga – Galaxy Note, urządzenie to w pierwszej chwili niosło z sobą mieszane uczucia, jednak co w przypadku Koreańskiego producenta było już w tym czasie rzeczą normalną, odniosło sukces… Czy i w tym przypadku, o trzeciej generacji Note’a można powiedzieć to samo ponownie? Że odniósł sukces?

Myślę że tak, proszę sobie wyobrazić taką sytuacje… Note nr.1 w czasie 9 miesięcy uzyskał pułap sprzedaży 10 milionów sztuk, jego następca Galaxy Note 2 potrzebował około 4 miesięcy aby „sprzedać się” w takiej samej liczbie, natomiast ile czasu potrzebować będzie Galaxy Note 3?

Odpowiedz na to pytanie brzmi… Nowy „tabletofon” od Samsunga – Note 3 sprzedaje się w tak zastraszającym tempie, iż przebicie bariery 10 milionów sztuk „N3” zajęło raptem dwa miesiące!!

Czy w takim razie można mówić o sukcesie? Z całą pewnością TAK i to wcale nie małym, nowy Note sprzedaje się wyśmienicie, a Samsung może mieć w tym momencie tylko jeden problem… mianowicie? Nie nadąża z liczeniem pieniędzy. 🙂

0 Likes
0 Dislikes