Wczorajszego dnia pomyślałem że zabiorę się za testy już trochę starszej co prawda, ale mającej wielu fanów gry od studia Gameloft. Dungeon Hunter 2 został zakupiony przez moją osobę kilka godzin później. Po zainstalowaniu, pobraniu plików przez wi-fi spotkała mnie bardzo nie miła niespodzianka. Otóż po uruchomieniu gry obejrzeniu intra, moim oczom ukazał się czarny ekran, a po chwili wywaliło błąd… Pomyślałem że to może pliki przez wi-fi pobrały się z błędami, więc ponowiłem instalacje… I tak kilka razy, efekt ciągle był ten sam… Włącza się gra, widzimy intro, ciemny ekran i do widzenia, błąd – pulpit. Postanowiłem szukać odpowiedzi w internecie. Niestety satysfakcjonującej odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem… Postanowiłem napisać do Gameloft. Kilka chwil później naskrobałem wiadomość o zaistniałej sytuacji, mail został wysłany pod adres support@gameloft.com.

Na wiadomość czekałem do dziś… W skrócie napisano mi że gra jest przewidziana na urządzenia z systemem Android 2.3 Gingerbread, i z nowszymi wersjami systemu tj. Android 4.0.3 mogą występować błędy, lub gra może nie działać wcale. Napisano mi również iż optymalizacja gry do potrzeb systemu 4.0.X powinna nastąpić w „nie dalekiej przyszłości”… No cóż osobiście czuje się trochę oszukany bo za grę zapłaciłem, na stronie producenta nie było ogłoszenia o tym że gra nie działa na tej wersji systemu. I nie widzi mi się zmieniać systemu w swoim smartfonie na starszy ( w końcu użytkownicy SGS II musieli tyle czasu czekać na stockową wersje ICS).

Nie pozostaje nic innego jak czekać i mieć nadzieje że „nie daleka przyszłość” w mniemaniu ludzi z Gameloft oznacza że to będzie okres najwyżej kilku tygodni…

0 Likes
0 Dislikes